allt och lite till

jag är på sånt där humör då jag har lust att skriva världens längsta och djupaste inlägg. om min hatkärlek till killar, om mitt otroligt stora intresse för musik eller om hur jag hatar lidingös människor. eller nåt. den här kvällen har jag bara legat och käkat popcorn och tänkt på livet. på allt det fina och allt mindre bra. och om hur mycket bättre livet hade varit om man vågade mer. samtidigt som jag är så otroligt blyg så är nog du missar alla skott du inte skjuter världens bästa citat. har typ samma mening som hellre ångra det man gjorde än det man inte gjorde. och herregud va det stämmer! just nu är det ett sånt tillfälle då jag önskade att ingen av mina kompisar läste min blogg då de vet exakt vad och vem jag syftar på i denna text och då känns det så töntligt att skriva detta. heheh. så därför tar detta ämne slut nu. punkt.


jag är på sånt otroligt konstigt humör. och jag har varit det i nästan 2 veckor nu. samtidigt som jag är så otroligt lycklig så är det nåt som saknas. eller jag vet vad det är men jag har nån skum deppig känsla som dyker upp så fort jag sätter mig ner för mig själv. jag vet inte om detta bara är nåt slags vinterdepp deluxe.

jag tror faktist det är nånslags jag-är-inte-18-än-depp. ni kan nog inte förstå hur underbart det kommer bli när jag blir 18. jag är nämligen så otroligt trött på den här ön och festerna den har att bjuda på. jag vill ut och lyssna på bra musik inte bara massa överspelad house och träffa nya människor och slippa alla falska och dryga människor här. haha herregud va rebel/pretto/alternativ jag låter men ack så sant allt är. jag vill bara bort härifrån. jag längtar till våren och fredagarna när jag och johanna kommer sitta och ta en öl och kedjeröka i solen vid debaser och kvällarna när vi kommer dansa på ACE och ja, jag vet inte vad, men va bra det kommer bli. det kommer det.

och sommaren, oh så bra! jag ser framemot alla festivaler. hultsfred, emmaboda, arvika. alla picknicks. alla luncher på uteseveringarna. alla konserter och all öl. oh va öl är gott hahah.

gud vad jag babblar massa skit. stackars er som läst allt. hejdå!


Kommentarer
Postat av: ♥‏‏

Lena jag saknar dig!

2009-01-27 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0