the canals of our city



eve ville ha ett inlägg. och eftersom min kamera är så gott som död får det bli gamla bilder som jag redan publicerat i min gamla blogg. men what ever. detta är min supersnygga kompis eve i alla fall. hon är bra. väldigt bra! bäst liksom! och det är tråkigt att hon ska åka iväg nu för vi hinner tyvärr inte ses så ofta som jag önska att vi kunde! jag älskar diggg!

föresten, det här vår vädret gör mig så lycklig! och nu har jag lov! jaaaaa! nu ska jag ringa majsan. en annan väldigt bra tjej! innan lovet är slut ska jag ha hittat en pojkvän till henne dessutom! hahah.

Kommentarer
Postat av: Elin

det har jag! tack sötnos. härliga foton!

2009-02-20 @ 16:32:25
URL: http://elinheider.webblogg.se/
Postat av: Eve

DU ÄR BÄST LENA!!! Nu blev jag jätteglad! puss på dig!

2009-02-21 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0