trött_tjej_91

tröttare tjej får man leta efter. igårkväll vid nio lockade lee över mig på filmkväll. vi drog beck film efter beck film och somnade vid fyra tiden. men söndagskvällar är ju så tråkiga så varför inte. dagen till ära har jag tvättat tvätt och rensat garderoben på urtvättade t-shirtar med palmtryck och rosa strumpor från femman. jag tog det som ett tecken på att en garderobsrensning borde utföras oftare. dock är jag inte alls klar. har en förmåga av att dra ut allt på sängen, rensa bort en påse, sen tröttna. så nu ser man knappt mina möbler eller mitt golv. men det bli mysigt. ska krypa ner i sängen med en skål glass och kolla på navy csi. börjar 13:45 imorgon på djurgårn. ska på museum med klassen. någon klädutställning. gud vad jag svamlar. snacka om ett hej-idag-har-jag-inlägg. böö god natt. 

Kommentarer
Postat av: Claudia

Grym header.

2009-05-13 @ 17:38:59
URL: http://claudiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0