come to me on friday, or saturday or sunday. but i can't wait 'til monday.

nån vill mig illa. för några månader sedan när jag skulle ladda ner batman filmen fick jag en musikal på ljud istället. för några dagar sedan laddade jag ser the vigrin suicides och har flera gånger tänk kolla på den men det har inte blivit av. nu gjorde jag iordning oboy och kröp ner i sänger och satte på filmen. inget ljud kom. och jag hade volymen på 100. nej filmen hade inget ljud. asså jag dör. vad vill du mig?! du övremakt som inte verkar gilla mig?!

ahhh. nu sitter jag och tröst lyssnar på belle and sebastian och billie the vision and the dancers. snacka om depp jag är nu. vad ska jag göra nu liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0