lily from the middleway street

hej! dagen har spenderats på söder med majsan. vi kollade runt lite och fikade på string. vi var nog ganska trötta och flummiga. hur pigg är man egentligen när man säger "nämen hej va söt!" till en hög med hundbajs på gatan hahah!

gårdagens 18 års drink hemma hos johanna var skit trevlig! lite synd bara att vi inte hittade nånstans att dra vidare men jag hade inte det tråkigare för det! ikväll ska jag och elsa hem till johanna igen. dock blir det en lugnare kväll. vi ska käka godis och håna melodifestivalen, alternativa emos som vi är.

känner att detta inlägg mest består av internskämt så jag tillägnar inlägget till majsan och asswet (ännu ett internt skämt) isället.

nu: byta om sen willys, jag ska våldta godishyllan. ha en fin lördagskväll! 

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 13:45:07
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Sara

string är mysigt. puss

2009-02-08 @ 18:07:22
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: Anonym

låtr som en härlig lördag

2009-02-08 @ 21:21:18
Postat av: Lisa

godis in my heaaaaart

2009-02-08 @ 22:28:04
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0